ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

اجلاس DIGITEC ارمنستان D22

Digitec Summit 2022 (مارس 2023) موضوع زیر را مورد بررسی قرار داد:

«فناوری جاه طلبانه: توانمندسازی اقتصادهای باز برای انعطاف پذیری بیشتر در دنیایی که به طور فزاینده ای ناپایدار است».

از سال 2005، Digitec Expo بزرگترین رویداد فناوری سالانه منطقه است که بیش از 100 غرفه‌دار محصولات، خدمات و شرکت‌های خود را به ده‌ها هزار شرکت‌کننده B2B، دولت، آموزش و B2C ارائه می‌کنند. امسال، Digitec22 Expo با شرکت‌هایی از سراسر جهان که بیش از 2000 متر مربع از پلان نمایشگاه را در محوطه بزرگ سرپوشیده مجموعه ورزشی K. Demirchyan برگذارشد.

 

 

اتحادیه شرکت های فناوری پیشرفته (UATE) در سال 2000 به عنوان یک انجمن تجاری برای نمایندگی از منافع جمعی شرکت ها در زمینه های فناوری اطلاعات (IT)، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فناوری پیشرفته فعال در ارمنستان تأسیس شد. UATE سازمان های ملی و بین المللی فعال در ارمنستان را متحد می کند که در زمینه نرم افزار، فناوری های اینترنت، تجارت الکترونیک، تحقیق و توسعه فناوری اطلاعات، فناوری نیمه هادی و سایر تخصص ها فعالیت دارند.

 

 

تعدادی از اعضا موقعیت های پیشرو در بازار جهانی را اشغال می کنند. برخلاف بسیاری از انجمن‌های تجاری مشابه، مأموریت UATE همیشه گسترده‌تر از منافع محدود شرکت‌های عضو آن بوده است. به این ترتیب، UATE با دولت ارمنستان و بسیاری از سازمان‌های خصوصی، بین‌المللی و غیرانتفاعی برای ترویج توسعه بخش ICT در ارمنستان با تمرکز بر آموزش، دیجیتالی کردن جامعه، ترویج فناوری ارمنستان از طریق برنامه‌های شاخص همکاری کرده است. مانند آزمایشگاه های مهندسی آرمث، دیجی تک و تک ارمنستان.

 

نیکول پاشینیان نخست وزیر ، وهان کروبیان وزیر اقتصاد، کریستینا کوین سفیر آمریکا در ارمنستان ، آندریا ویکتورین سفیر اتحادیه اروپا در ارمنستان ، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت پرچمدار پایونیرینگ، بنیانگذار و رئیس شرکت مدرنا نوبار آفیان در این اجلاس مشارکت داشته اند. در کنفرانس، هنری ارسلانیان یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت شرکت Nine Blocks Capital Management ، موسس شرکت Activeloop ، داویت بونیاتیان یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی شرکت Acrobator Ventures Joakim Lakyor و دیگران در مجموع، حدود 30 سخنران از 9 کشور شرکت دارند.

summit-22

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک