ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

پست اکسپو، نمایشگاه بین‌المللی پست اکسپو با همت شرکت ملی پست ایران برگزار می‌شود

نمایشگاه صنعت پست فرصتی برای تعامل، همکاری و عرضه به روز ترین دستاوردهای اکوسیستم صنعت پست است. در این نمایشگاه بسترهای متنوعی را برای شما فراهم نموده‌ایم تا بتوانید با همکاران، شرکت‌های بزرگ داخلی، شرکت‌های بین‌المللی و عموم فعالان این صنعت ارتباط برقرار نمایید.

 

نمایشگاه بین‌المللی پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته به همت شرکت ملی پست ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف حرکت در مسیر تحول دیجیتال و هوشمندسازی در خدمات و زیر ساخت‌های مرتبط با صنعت پست، خرداد 1402 در مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پست اکسپو محلی برای دورهمی زیست بوم صنعت پست است که  شرکت‌های بین‌المللی، شرکت‌های بزرگِ فعال در این صنعت و شرکت‌های  نوآور و دانش‌بنیان، جدیدترین و خلاقانه‌ترین دستاوردهایشان را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

شرکت‌هایی از 10 کشور برتر عرصه‌ی پست در این نمایشگاه حضور خواهند داشت همچنین بیش از 200 شرکت ایرانی در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

در این نمایشگاه اکوسیستم صنعت پست گِرد هم خواهند آمد تا ضمن تبادل دانش میان بازیگران فعال آن، بازدیدکنندگان نیز با دستاوردهای مهم این صنعت آشنا شوند.

هدف از این نمایشگاه؛ معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین، صنعت پست و لجستیک خرده فروشی با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی است.

نمایشگاه پُست اکسپو شامل بخش‌هایی مانند بسته بندی، لجستیک، خدمات پستی، چاپ، حمل و نقل، خدمات الکترونیک، رباتیک و فناوری‌های جدید پست؛ مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است.

همچنین این رویداد بخش ویژه‌ای با عنوان جایزه ملی پست اکسپو دارد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی پست اکسپو 8 تا 11 خرداد 1402 در مصلی بزرگ بزرگ تهران برگزار می‌شود.

 

وزیر ارتباطات گردهمایی صنایع وابسته شبکه پستی، همچون حمل ونقل، لجستیک هوشمند، تجارت الکترونیک، صنایع زیست محیطی و تولیدکنندگان ابزار و محصولات مرتبط در این رویداد که برای نخستین بار برگزار می شود را گامی مهم در جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خدمات پستی و هوشمند سازی پست دانست.

وی با بیان اینکه جدیدترین فناوری ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود، افزود: در نمایشگاه صنعت پست می توان با پست هوشمند و روزآمد آشنا شد علاوه بر این مردم عزیز می توانند از خدمات جدیدی که توسط شبکه پستی به آنها ارائه خواهد شد نیز در نمایشگاه دیدن کنند. 

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع پور همچنین حضور موثر دانش بنیان ها در اکوسیستم پست کشور و ایجاد زمینه ارتقا، تسهیل و تسریع خدمات پستی را از دیگر رویکردهای مهم نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست بیان کرد.

 

 

https://iranpostexpo.ir/

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک