ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

10 نکته مهم در انتخاب دستگاه بازرسی ایکس ری:​​​​​​

1- کیفیت تصویر دوربین ایکس ری اولین فاکتور در انتخاب یک دستگاه، در نظر گرفتن کیفیت تصویری است که دوربین ایکس ری ارائه می‌دهد.

2- محور ابعادی دستگاه یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب دستگاه‌های ایکس ری تعداد ابعاد آن است. به طور کلی از نظر ابعاد، سه نوع دستگاه 2D، 2.5D و 3D  وجود دارد.

3- سهولت در استفاده دستگاه‌های ایکس ری هر چه ساده‌تر طراحی شوند، کار اپراتور را راحت‌تر می‌کنند و به نوعی باعث صرفه جویی در زمان نیز خواهند شد.

4- نوع دستگاه ایکس ری، دستگاه‌های ایکس ‌ری در انواع مختلف تولید می‌شوند و این نوع کاربری ماست که تعیین می‌کند چه نوع دستگاهی را انتخاب کنیم.

5- نگهداری، نحوه نگهداری از هر یک از دستگاه‌های ایکس ری طبیعتاً با هم متفاوت است و لازم است تا این کار تحت نظر متخصصین انجام پذیرد و هر چند مدت یک‌بار از این نظر بررسی و سرویس شود.

6- قسمت‌های سخت افزاری دستگاه دستگاه‌های ایکس ری که توسط کمپانی‌های مختلف تولید می‌شوند، از نظر سخت افزاری و قطعات به کار برده شده در آن‌ها نیز متفاوت‌اند.

7- قسمت‌های نرم افزاری دستگاه، نرم افزارهای سیستم از پارامترهای اساسی در انتخاب یک سیستم ایکس ری هستند.

8- سیاست‌های کنترل تردد برای هر نمونه از دستگاه‌های ایکس ری ممکن است سیاست‌های متفاوتی برای کنترل تردد در نظر گرفته شود. باید بررسی شود که دستگاه ایکس ری مورد استفاده در سازمان شما چه نوع کاربری‌های دارد.

9- درصد میزان امنیت مورد نظر این عامل به شدت وابسته به نوع و محل کاربرد دستگاه است. اگر شما می‌خواهید سازمان از امنیت بالایی برخوردار باشد باید دستگاهی انتخاب کنید که دقت بالایی داشته باشد.

10- سایر امکانات جانبی ارائه شده توسط سازنده مواردی مانند گارانتی، خدمات پس از فروش و... نیز از دیگر عواملی است که انتخاب یک دستگاه کنترل بازرسی ایکس ری را مهم می‌کند.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک