ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

بررسی و بازدید های دوره برای نگهداری دستگاه ایکس ری

نگهداری صحیح معمولاً باعث افزایش طول عمر هر قطعه  از ماشین‌آلات می‌شود و دستگاه اشعه ایکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، در اینجا بهترین روش های تعمیر و نگهداری وجود دارد که باید به صورت دوره‌ای انجام دهید تا مطمئن شوید که تجهیزات اشعه ایکس شما برای سال‌های آینده یک دارایی باقی می‌مانند.

 

بررسی  و بازدید های روزانه

محیطی که دستگاه اشعه ایکس خود را در آن قرار می دهید برای سلامت و عملکرد طبیعی آن بسیار مهم است. بنابراین، تمیز نگه داشتن منطقه و عاری از گرد و غبار باید یک کار روزانه باشد، زیرا گرد و غبار می تواند به قسمت های داخلی دستگاه نفوذ کند و به مرور زمان جمع شود و تجمع گرد و غبار در طول زمان می‌تواند قسمت‌های داخلی و سیستم‌های خنک‌کننده را که قابل رویت نیستند مسدود کند و در نتیجه عملکرد عادی دستگاه را دشوار کند.

 

بررسی  و بازدید های ماهانه

اگر می خواهید دستگاه اشعه ایکس شما برای مدت طولانی به کار خود ادامه دهد، باید هر ماه اجزای آن را بررسی کنید. اجزایی مانند سیم و کابل ها اشعه ایکس ، بست ها و اتصالات ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تعویض داشته باشند. اجزای دیگر مانند آشکارساز و کنسول نیز برای عملکرد بهتر نیاز به بررسی ماهانه دارند.

 

بررسی  و بازدید های شش ماهه

برای ابزارهای مرتبط با رایانه مانند مانیتور، نرم افزار و ... به بررسی برای تأیید و به روز رسانی نیاز دارند. سازندگان اغلب به‌روزرسانی‌هایی را برای نرم‌افزار خود به‌صورت دوره‌ای ارائه می‌کنند تا عملکرد دستگاه را بهبود بخشند و عملکرد آن را ارتقا دهند.

 

بررسی  و بازدید های سالیانه

شما باید حداقل یک بار در سال یک بررسی کلی دستگاه اشعه ایکس خود را انجام دهید. این بررسی شامل بازرسی و نگهداری کامل تمام قطعات ماشین، از جمله اجزای خارجی و داخلی است. کابل‌ها، دوشاخه‌ها و پریزهای برق، از جمله سایر لوازم جانبی الکتریکی، باید این ارزیابی‌های دقیق را انجام دهند تا از قطعی داخلی سیم‌ها که منجر به خرابی سیستم شود، اطمینان حاصل شود.همچنین، شما باید قطعات مکانیکی و تمام لوازم جانبی متحرکی را که ممکن است نیاز به سفت کردن مجدد داشته باشند، به طور دقیق ارزیابی کنید.

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک