ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

صادرات 5 دستگاه بازرسی ایکس ری آریوتک به کشور سوریه

 

با وجود تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر بر کشور سوریه اعمال شده است، این کشور همچنان یک بازار بکر و پتانسیل بالایی برای صادرات محصولات ایرانی به خود دارد. با توجه به مصوبات هیئت دولت سوریه در خصوص ممنوعیت واردات کالا از ترکیه، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند با تولید محصولات با کیفیت و با قیمت رقابتی، بازار مصرف بسیار بزرگی را در سوریه تأمین کنند.

با پایان جنگ داخلی و تحریم‌های اقتصادی در سوریه، ظرفیت‌های بسیاری برای بازسازی و توسعه در این کشور ایجاد شده است. جمعیت بالایی که در این کشور زندگی می‌کنند، باعث شده تا بازار مصرف بسیار بزرگی برای کالاهای تولید شده در ایران در این کشور ایجاد شود. همچنین نفوذ سیاسی ایران در سوریه، فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه تجارت و صادرات به این کشور فراهم کرده است.

در آذر ماه سال 1401، شرکت آریوتک موفق به صادرات 5 دستگاه بازرسی ایکس ری به سوریه شد. این دستگاه‌ها با مدل RU9100 با ابعاد 100x100 سانتیمتر در شهرهای مختلف سوریه نصب و راه‌اندازی شده‌اند. صادرات این دستگاه‌ها نشان از توانایی تولیدکنندگان ایرانی در تولید محصولات با کیفیت و رقابت‌پذیر بازار جهانی دارد. این محصولات مورد استفاده در صنایع مختلفی مانند صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معدنی و... قرار می‌گیرند.

با توجه به پتانسیل بالای بازار سوریه و روابط نزدیک سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، توسعه صادرات به این کشور می‌تواند یکی از راه‌های مهم توسعه تجارت خارجی ایران باشد.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک