ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نمایشگاه کار دانشگاه تهران دوشنبه اول خرداد ماه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در محل برگزاری نماز جمعه این دانشگاه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های کاری در ایران است و هدف اصلی آن، معرفی شرکت‌ها و موسسات مختلف به دانشجویان و جویای کار است. به همین دلیل، شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت‌های نرم‌افزاری و فناوری، اغلب در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تا فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به دانشجویان و علاقمندان فراهم کنند.

این نمایشگاه بزرگترین فرصتی است که برای معرفی شرکت‌ها و موسسات مختلف به دانشجویان و جویای کار در ایران فراهم شده است. با حضور در این نمایشگاه، شرکت رایان رشد افزار برای معرفی محصولات و خدمات خود به دانشجویان و علاقمندان فرصتی را به دست خواهد آورد.

 

 

در این نمایشگاه علاوه ارایه فرصتهای شغلی و کارآموزی به کارجویان ،کارگاههای آموزشی متنوعی با رویکرد آماده سازی کارجویان برای ورود به بازار کار و نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمانهای دولتی ،دانشگاه و صنعت در خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارایه راهکارهای اجرایی برگزار می گردد.

 

 

 

 

شرکت رایان رشد افزار در نمایشگاه کار با هدف جذب دانشجویان نخبه و به کارگیری نیروهای متخصص برا همکاری حاضر بود و بخشی در توان مهندسی خود را به نمایش گذاشت.

 

 

 

شرکت رایان رشد -نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نمایشگاه کار دانشگاه تهران- شرکت رایان رشد

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک