ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

محصولات شرکت های صنعتی ایران در نمایشگاه بیلدکس سوریه

 

دمشق - ایرنا - مقامات و بازدیدکنندگان سوری دراولین روز نمایشگاه بین المللی بیلدکس(ساختمانی ) سوریه از محصولات تولیدی و ارائه شده شرکت های صنعتی جمهوری اسلامی ایران بویژه تولید کنندگان و مخترعان بخش خصوصی کشورمان استقبال چشمگیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،شرکت های ایرانی در بیستمین نمایشگاه بین المللی بیلدکس ( ساختمان )سوریه در بخشهای مختلف اعم از صنعت ساختمان فولاد رنگسازی مواد شیمیایی برق لوله اتصالات لوازم تهویه و سرد کننده ، فلزات ، رزین ، دستگاههای حرارتی و گیت های امنیتی و ایکس ری ؛ مولد نیرو و پنل های خورشیدی ، شیرآلات ؛ دستگاههای تست الکترونی و کنتور برق ، چسب کاشت آرماتور ساختمان ، دستگاه کاهش مصرف برق در آسانسور ، سنگ و چوب و... محصولات خود را ارئه کردند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی بیلدکس ( ساختمان )سوریه با مشارکت شرکت هایی از صنایع بخش خصوصی و کارخانجات کشورمان در محل جدید نمایشگاه در حومه دمشق آغاز بکار کرد.

فعالیت های بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان (بیلدکس ۲۰۲۳) با مشارکت ۳۲۰ برند داخلی و منطقه ای به همت گروه نمایشگاه های عربی و با هماهنگی وزارت فواید عامه و مسکن در محوطه شهر نمایشگاهی جدید در حومه دمشق آغاز شد.

نمایشگاه (بیلدکس ۲۰۲۳) که از چهارشنبه هفتم تا یازدهم ماه جاری میلادی ادامه دارد، از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 

شرکت های ایرانی در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند

حسین اکبری سفیر کشورمان در دمشق در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در بازدید از غرفه های شرکت های داخلی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : شاهد حضور مجموعه های صنایع و شرکت های ایرانی در این نمایشگاه هستیم که توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند و صنایع ایرانی بویژه در بخش خصوصی قابلیت های عظیمی در دنیا دارد و انصافا محصولات ایرانی با محصولات مشابه خارجی به خصوص در غرب آسیا قابلیت رقابت دارد.

اکبری با اشاره به تحریم های چند ساله گذشته کشورمان گفت : توانمندی های بسیار بزرگی در این چند سال شرکت های داخلی ما به دست آورده اند و شرکت در نمایشگاه سوریه که یکی از همپیمانان سالهای سال ایران است یک فرصت خوب برای عرضه اندام صنایع ایرانی است .

سفیر کشورمان گفت : در این نمایشگاه و عرصه های دیگر یک فرصت بسیار خوب و جذاب برای بخش خصوصی کشورمان ایجاد شده که بیایند و توانمندی های خود را نشان دهند و علاوه بر ظرفیت های خود سرمایه گذاران منطقه ای را جذب کند .

اکبری تاکید کرد : این شرکت های خصوصی با همکاری با بخش خصوصی سوریه قادر هستند مجموع توانمندی های مشترک را با کشورهای منطقه و جهان به اشتراک بگذارند و محصولات خود را به جهان صادر کنند.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک