ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته

نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته

 

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته تهران مصلی 1402

 

با احترام به اطلاع شما می‌رسانیم که نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در محل مصلی تهران در تاریخ 27 تا 29 آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یک فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته است.

در این نمایشگاه، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند محصولات، خدمات و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند و با سایر صنایع وابسته به حمل و نقل و لجستیک در ارتباط باشند. همچنین، این فرصت مناسبی است تا با تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شرکت‌های حمل و نقل و سایر عوامل مرتبط با این صنعت آشنا شوید.

در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به جایگاه اول اقتصادی در منطقه، بهره‌گیری مطلوب و کارآمد از توان و ظرفیت‌های بالقوه بخش‌های صنعتی و تجاری مختلف در کشور، بخصوص حمل و نقل، امری اساسی و اجتناب‌ناپذیر است. برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز یکی از ارکان توسعه تجارت داخلی و بین‌المللی می‌باشد و از جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای کشور برخوردار است.
معرفی نمایشگاه Iran Trans Expo 2023:
در همین راستا و به منظور توسعه صنعت حمل و نقل کشور، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک (اوراسیا) با حمایت وزارت راه و شهرسازی و همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، به مناسبت هفته حمل و نقل در تاریخ 27 الی 29 آذرماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های صنعت حمل و نقل است. این رویداد از فرصتی برای ایجاد فضای مناسب جهت معرفی فن‌آوری‌ها، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل کشور برخوردار خواهد بود. همچنین، این نمایشگاه فرصتی است برای آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فن‌آوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت حمل و نقل. در این رویداد، شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی همچنین هیئت‌های بازرگانی و تجاری بین‌المللی نیز حضور خواهند داشت.

 

نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته


بخش‌های نمایشگاه:
این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل است. این بخش‌ها شامل حمل و نقل زمینی (راه‌آهن و جاده‌ای)، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی و عملیات حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته می‌باشد.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2022:
با توجه به نقش حائز اهمیت و تجارب موفق این مجموعه، مفتخریم که میزبان شما در ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2022 باشیم. این رویداد، فرصتی مناسب برای شرکت کنندگان به منظور گسترش همکاری‌های تجاری و آشنایی با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه حمل و نقل و لجستیک خواهد بود.
پایان:
در نهایت، نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته Iran Trans Expo 2023 فرصتی مناسب برای توسعه صنعت حمل و نقل کشور است. با حضور در این رویداد، امکان آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت حمل و نقل فراهم شده و فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با تولیدکنندگان و همچنین تاجران و کارشناسان این حوزه فراهم می‌شود.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک