ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه 1402 ساعت 8 الی 16:30 با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین تأمین‌کنندگان این صنعت و گردشگران است. امسال، نمایشگاه در مساحتی به متراژ 21,000+ هزار متر در 9 سالن مجزا برگزار می‌شود و با حضور علاقه‌مندان و میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.

این رویداد بزرگ، فرصتی مناسب برای حضور در بزرگترین رویداد تخصصی صنعت گردشگری کشور است. در طول نمایشگاه، نشست‌های ویژه B2B، کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در صنایع مرتبط با گردشگری برگزار می‌شود که به شما این فرصت را می‌دهد تا با افراد و شرکت‌های برجسته این صنعت در تماس باشید.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر حضور فعالان این صنعت، بخش‌های مختلف دولتی نیز حضور خواهند داشت. بانک‌ها، شرکت‌های خدمات مسافرتی و هوایی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، صنایع دستی و میراث فرهنگی، تامین‌کنندگان کالاها و خدمات وابسته نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

گروه‌های کالایی مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. انواع تجهیزات سفر، خودروهای مسافربر، خدمات گردشگری الکترونیکی، هتل‌ها و دهکده‌های توریستی، تجهیزات صناعت دستی و هنری، آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی، خطوط هوایی، دریایی، زمینی و راه آهن، پایانه‌های مسافربری، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری زیارتی، اکوتوریسم و طبیعت‌گردی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و بیمه‌ها، بانکداری الکترونیکی، رزرواسیون آنلاین، سازمان‌های سیاحتی و گردشگری، اتحادیه‌ها و انجمن‌ها، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری، نشریات تخصصی، موزه‌ها و کاخ موزه‌ها، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی، گروه‌های نمایشهای آئینی سنتی و گروه‌های موسیقی محلی، سازمان‌ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی، و صنایع و خدمات وابسته به این صنعت از جمله گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه هستند.

با حضور در این نمایشگاه، شما فرصتی عالی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و تحولات در صنعت گردشگری خواهید داشت. همچنین، این فرصت را خواهید داشت تا با افراد و شرکت‌های برجسته این صنعت در ارتباط باشید و شبکه‌سازی کنید.

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک