ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

دستگاه بازرسی ایکس ری با گیت تردد فلزیاب چه تفاوتی دارد؟

امروزه دستگاه های ایکس ری در بسیاری از مناطق از فرودگاه ها تا مراکز خرید استفاده می شود. این دستگاه ها امکان بررسی محتویات چمدان ها و بسته ها را برای جلوگیری از حملات احتمالی فراهم می کنند. دستگاه ها را می توان در ورودی تأسیساتی که نیاز به امنیت دارد قرار داد. سیستم های بازرسی ایکس ری اجازه می دهد تا داخل چمدان و بسته ها بدون نیاز به باز کردن و بازرسی فیزیکی چمدان یا بسته مورد بازرسی قرار گیرد.
دستگاه بازرسی ایکس ری با گیت تردد فلزیاب چه تفاوتی دارد؟
در بسیاری از موارد، دستگاه بازرسی چمدان و بسته با گیت تردد فلزیاب درب ورودی اشتباه گرفته می شود، با این حال، اهداف و اصول عملکرد این دو دستگاه متفاوت است.
گذر از گیت تردد فلزیاب برای تشخیص اینکه آیا اجسام فلزی همراه افراد هست یا خیر استفاده می شود. این به ویژه برای تشخیص اینکه آیا اشیاء خطرناک، مانند سلاح یا چاقو، همراه یا در یک شخص پنهان شده است مفید است.
دستگاه بازرسی ایکس ری ؛ با استفاده از پرتوهای اشعه ایکس برای مشاهده داخل، محتویات کیسه ها یا بسته ها را روی صفحه نمایش منعکس می کند. اجسام مختلف با توجه به اعداد اتمی مختلف بر روی صفحه نمایش دستگاه در رنگ های مختلف نمایش داده می شوند. تصویری که توسط عدد اتمی تشکیل می شود برای درک اینکه آیا جسم یا ماده خطرناک است یا خیر استفاده می شود.
برای استفاده از دستگاه، شخصی که از دستگاه استفاده خواهد کرد باید آموزش اپراتور را طی کند. در غیر این صورت، تشخیص اینکه کدام اشیاء خطرناک هستند ممکن نیست. در مکان هایی که نیاز به بازرسی است مانند اماکن عمومی، فرودگاه ها، پلیس، زندان ها، دادگاه ها، شرکت های تدارکات و غیره، می توان از دستگاه بازرسی ایکس ری برای کنترل بار، بسته های پستی و ... دریافتی استفاده کرد.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک