ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

سبد برگردان فرودگاهی

سبد برگردان فرودگاهی

(Airport Security Bins & Trays)

مورد استفاده در فرودگاه ها و ورودی ترانزیت و سالن های ورودی

استفاده از سبد برگردان چند سالی است که بین فرودگاه های دنیا رایج شده است برای سهولت و خدمت رسانی به مسافرین فرودگاه ها از این سبد ها برای جابجایی لوازم شخصی هنگام بازرسی در کنار دستگاه ایکس ری بازرسی استفاده می شود.

 

     

    چه چیزی در سبدهای امنیتی فرودگاه باید قرار داد؟

    از خالی بودن جیب ها (کلید، دستمال کاغذی، ارز، کیف پول، تلفن همراه و غیره) اطمینان حاصل کنید و جواهرات گران قیمت (اقلام با ارزش) را در کیف دستی قرار داد.

     

     

    اندازه سبد امنیتی فرودگاه چقدر است؟

    این سبد بازرسی با ابعاد مختلفی با توجه به ابعاد دستگاه های ایکس ری موجود در سالن ورودی  طراحی می شود، اما اندازه معمول آن حدود 525 × 375 × 155 میلی متر می باشد و  فضای زیادی را برای پوشاک، کیف و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز به غربالگری داشته باشد، ارائه می دهد. این ابعاد به آن حجم تقریبی 25 لیتر می دهد.

     

     

    تا جایی که ممکن است اشیا فلزی کمی همراه داشته باشید

    لباس و کفش بدون تزئینات فلزی بپوشید. اگر کمربندتان سگک فلزی دارد آماده باشید که آن را بردارید. قبل از اینکه از ایست بازرسی امنیتی عبور کنید، جواهرات خود را در کیف دستی قرار دهید. وقتی به ایستگاه بازرسی رسیدید، پول خرد و کلید را در کیف دستی خود قرار دهید یا جیب های خود را در سبد پلاستیکی خالی کنید. اگر پیرسینگ بدن دارید، قبل از انجام مراحل امنیتی آن را بردارید تا عبور خود را از گیت تردد امنیتی با سرعت بیشتری سپری کنید.

     

     

    توصیه های ایمنی

    سبد های امنیتی فرودگاه مستعد آلودگی به میکروب هستند، و با توجه به نگرانی ها در مورد افزایش COVID-19 در سراسر جهان، به مسافران توصیه می شود تا احتیاطی بیشتری را انجام دهند.

    سبدهای مورد استفاده در ایست بازرسی امنیتی مانند هر قطعه دیگری از اموال عمومی هستند. با توجه به اینکه صدها مسافر در هر ساعت از یک ایست بازرسی امنیتی فرودگاه عبور می کند، سبد ‌های فرودگاهی بسیار استفاده می شود.

    اشیاء شخصی مانند کیف پول، کلید یا تلفن را در سبد ها قرار ندهید. در عوض، آنها را در کیف های دستی نگه دارید تا از طریق سیستم اشعه ایکس بازرسی شوند.

    علاوه بر این، توصیه می شود شستشو دست ها در اولین فرصت  انجام شود، برای مسافران، قبل و بعد از عبور از گیت امنیتی، و برای کارمندان، تا آنجا که ممکن است. همچنین استفاده از دستمال مرطوب و ضدعفونی کننده هم می تواند مفید باشد.

    راهکار دیگری که برای افزایش ایمنی استفاده کنندگاه توصیه می شود، استفاده از روکش های نایلونی کشی یکبار مصرف می باشد.

     

     

    سبد برگردان های بازرسی آریوتک

    سبد برگردان های بازرسی آریوتک داری ماندگاری بالا و مناسب برای استفاده مداوم است؛ این ظروف دارای دستگیره های ارگونومیک و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند که نظافت این سبدها را آسان می کند این محصول برای صدها صنعت مناسب هست. برای صرفه جویی در فضا و افزایش کارایی در تاسیسات خود، می توانید این ظروف را در هنگام خالی بودن تودرتو هم قرار دهید.

    امکانات:

    • ارگونومیک
    • بهره وری فضایی
    • عمر طولانی و قابلیت استفاده مجدد برای صرفه جویی در هزینه
    • دسته های انگشتی برای گرفتن راحت

    برای تهیه و سفارش سبد برگردان فرودگاهی  با شماره 02144716504 تماس بگیرید.

    ۵
    از ۵
    ۵ مشارکت کننده

    نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

    ۰۲۱-44716504

    شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

    محصولات آریوتک