ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

امنیت روسیه و اهمیت سیستم های بازرسی مسافران

امنیت یکی از مهمترین مسائلی است که در فرودگاه‌های روسیه و سایر مناطق حساس، به آن توجه ویژه‌ای شده است. همچنین، با توجه به تاریخچه‌ی امنیتی کشور و نیز وقایعی مانند حملات تروریستی در مسکو و بسیاری از مناطق دیگر روسیه در گذشته، اهمیت سیستم‌های بازرسی مسافران و کالاها در این کشور بسیار بیشتر شده است.

بازرسی مسافران و کالاها در فرودگاه‌های روسیه با استفاده از دستگاه‌های پرتو ایکس و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته، به عنوان یکی از روش‌های اصلی و موثر در بهبود امنیت فرودگاهی و جلوگیری از ورود مواد مخدر، مواد منفجره، اسلحه و سایر اشیاء مشکوک به کشور در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه روسیه یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و دارای مرزهای بزرگی با کشورهای دیگر است، اهمیت بازرسی مسافران و کالاها در فرودگاه‌ها برای حفظ امنیت و سلامتی مردم و کاهش ریسک ورود مواد مخدر، مواد منفجره و اشیاء مشکوک به کشور بسیار بالاست.

 

ایکس بازرسی فرودگاه روسیه

 

ایکسری بازرسی فرودگاه روسیه

تصاویر پرتو ایکس در بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه‌های روسیه به کار می‌روند. با استفاده از این تصاویر، محتویات بسته‌ها و کیف‌های مسافران برای شناسایی مواد مخدر، مواد منفجره، اسلحه و سایر اشیاء مشکوک بررسی می‌شود.

بازرسی با استفاده از تصاویر پرتو ایکس به دلیل سرعت و دقت بالا، به عنوان یکی از روش‌های موثر در فرایند بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه‌ها محسوب می‌شود. همچنین، به کمک این تصاویر، می‌توان از ایجاد مزاحمت برای مسافران و همچنین بازرسی دستی بسته‌ها جلوگیری کرد.

در روسیه، تصاویر پرتو ایکس در فرآیند بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه‌ها استفاده می‌شود. همچنین، این فناوری به صورت گسترده در صنایع مختلف مانند صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، صنایع فلزی، و صنایع پزشکی نیز به کار می‌روند.

 

ایکس بازرسی فرودگاه روسیه

 

روسیه با توجه به ابعاد وسیع آن، بیش از ۲۰۰ فرودگاه دارد که در سراسر کشور قرار دارند. برخی از مهمترین فرودگاه‌های روسیه عبارتند از:

  1. فرودگاه بین المللی شرمتیووو شرقی در مسکو
  2. فرودگاه بین المللی دوموددوو در مسکو
  3. فرودگاه بین المللی ونوکوو در مسکو
  4. فرودگاه بین المللی پولکووو در سن پترزبورگ
  5. فرودگاه بین المللی کوروموچی در نووسیبیرسک
  6. فرودگاه بین المللی کراسنودار در کراسنودار
  7. فرودگاه بین المللی سوچی در سوچی

این فرودگاه‌ها به عنوان مهمترین و پرکاربردترین فرودگاه‌های روسیه شناخته می‌شوند.

 

فرودگاه بین المللی شرمتیووو شرقی در مسک

 

بسیاری از فرودگاه‌های روسیه از دستگاه‌های پرتو ایکس برای بازرسی بسته‌های مسافران استفاده می‌کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها، تصاویر پرتو ایکس از بسته‌ها و کیف‌های مسافران گرفته می‌شود و سپس توسط کارشناسان با تخصص و تجربه در زمینه بازرسی و تشخیص عیوب و خطاها بررسی می‌شوند تا از امنیت و سلامت سایر مسافران و کارکنان فرودگاه حفاظت شود.

دستگاه‌های پرتو ایکس در فرودگاه‌های روسیه دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای هستند که به دقت بالایی در تشخیص و شناسایی مواد مخدر، مواد منفجره، اسلحه و سایر اشیاء مشکوک کمک می‌کنند. همچنین، این دستگاه‌ها با سرعت بالا عمل می‌کنند و به دلیل اینکه فرایند بازرسی به صورت خودکار انجام می‌شود، از ایجاد مزاحمت برای مسافران و طولانی شدن فرایند بازرسی جلوگیری می‌کنند.

دستگاه‌های پرتو ایکس برای بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه‌های روسیه، معمولاً از برندهای شناخته شده و معتبری مانند Smiths Detection, Rapiscan Systems, L3 Security & Detection Systems و Astrophysics Inc استفاده می‌شود.

این شرکت‌ها همگی دستگاه‌های پرتو ایکسی را تولید می‌کنند که برای بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه‌ها و مناطق حساس دیگر استفاده می‌شوند. هر کدام از این شرکت‌ها دستگاه‌هایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود تولید می‌کنند که بر اساس نیاز و موارد مختلف در فرودگاه‌ها و سایر مناطق حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک