ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

ایکس ری ایرانی و ساخت دستگاه‌های بازرسی و امنیتی در کشورمان

ایکس ری ایرانی و ساخت دستگاه‌های بازرسی و امنیتی در کشورمان

ایکس ری به عنوان یکی از ابزارهای تشخیصی پرتونگاری، به صورت گسترده در فرودگاه‌ها جهت بررسی بارهای چمدانی و کیفیت بسته‌های مسافران استفاده می‌شود. در ایران نیز، شرکت آریوتک با تولید دستگاه‌های ایکس‌ری برای بازرسی بار در فرودگاه‌ها و مراکز مختلف به صورت فعالیت داخلی و صادراتی مشغول به کار است. این دستگاه‌ها قابلیت تشخیص مواد مخدر، سلاح و انواع محصولات ممنوعه دیگر را دارا هستند و می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در جلوگیری از قاچاق کالا و امنیت بار در فرودگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

آریوتک، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید دستگاه‌های بازرسی و امنیتی، به منظور بهبود امنیت و کارایی کسب و کارها، راهکارهای یکپارچه بازرسی و راه حل‌هایی برای پست‌های بازرسی طراحی و تولید می‌کند. این راهکارها شامل دستگاه‌های بازرسی پیاده، دستگاه‌های بازرسی خودرو، دستگاه‌های بازرسی بار و مسافران، دستگاه‌های بازرسی پستی و ... می‌شوند و اولین تولید کننده ایکس ری ایرانی با مجوز انرژی اتمی ایران است .

 

تولید دستگاه‌های بازرسی ایکس ری ایرانی، علاوه بر کاهش وابستگی به دستگاه‌های خارجی، به ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی نیز کمک می‌کند. همچنین، با توجه به قیمت مناسب تولید دستگاه‌های داخلی، می‌توان از این دستگاه‌های ایکس ری ایرانی در بسیاری از کسب و کارها و مراکز بازرسی استفاده کرد.

 

ایکس ری یارانی

 

آریوتک، به عنوان اولین تولید کننده دستگاه‌های بازرسی ایکس ری با مجوز سازمان انرژی اتمی ایران و گواهینامه استاندارد اروپا، در زمینه تولید و فروش دستگاه‌های بازرسی پیشرفته و مؤثر فعالیت می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و نیز کادر مجرب و متخصص خود، توانسته است دستگاه‌های بازرسی ایکس ری با کیفیت عالی و طراحی مدرن را تولید کند.

این دستگاه‌های بازرسی ایکس ری، به دلیل دقت بالا و قابلیت تشخیص مواد مخدر، سلاح و محصولات ممنوعه دیگر، در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، بنادر و مراکز توزیع بار از آنها استفاده می‌شود. همچنین، با توجه به اینکه این دستگاه‌ها به صورت غیرمخرب کار می‌کنند، می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در جلوگیری از قاچاق کالا و افزایش امنیت در کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرند.

با داشتن گواهینامه استاندارد اروپا و مجوز سازمان انرژی اتمی ایران، آریوتک بهترین استانداردهای کیفیتی و امنیتی را در تولید دستگاه‌های بازرسی ایکس ری رعایت می‌کند. همچنین، با توجه به توانایی تولید دستگاه‌هایی با ظرفیت متفاوت، این شرکت می‌تواند به نیازهای مختلف کسب و کارها و مراکز بازرسی پاسخگو باشد.

با توجه به اینکه امنیت و بازرسی، دو موضوع حیاتی در کسب و کارها هستند، استفاده از دستگاه‌های بازرسی ایکس ری با کیفیت بالا و طراحی مدرن، می‌تواند یکی از بهترین راه‌های بهبود امنیت و کارایی در کسب و کارها باشد.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک