ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

گیت بازرسی فلزیاب + راهنما خرید، قیمت، قابلیت و عملکرد

walk through metal detector

 

گیت بازرسی فلزیاب یا گیت کنترل تردد (walk through metal detector) یکی از دستگاه‌های امنیتی است که برای کنترل تردد ورودی و خروجی در محل‌هایی مانند فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها، سفارتخانه‌ها، بانک‌ها، ایستگاه‌های مترو و قطار و سایر مراکز تجاری استفاده می‌شود.
این دستگاه شامل دو پایه فلزی است که به صورت عمودی در زمین نصب می‌شوند و هنگامی که فردی با فلزاتی همچون سکه، کلید، تلفن همراه و یا سلاح در دست و از بین این دو پایه عبور کند، صدای هشداری ایجاد می‌شود و فرد مورد بررسی و امنیتی قرار می‌گیرد.
این دستگاه برای جلوگیری از ورود افراد نامجاز و حمل فلزات قاچاق، بسیار موثر است و به دلیل سادگی و کارایی آن، در بسیاری از مراکز امنیتی و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

قابلیت تنظیم سطح حساسیت

 

بسیاری از مدل‌های گیت بازرسی فلزیاب دارای قابلیت تنظیم سطح حساسیت هستند. این ویژگی اجازه می‌دهد تا دستگاه به گونه‌ای تنظیم شود که به آسانی فلزات بزرگتر و یا فلزات کوچکتر را شناسایی کند.
با توجه به نوع استفاده و محیط‌هایی که این دستگاه‌ها در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تنظیمات حساسیتی که در دستگاه‌ها اعمال می‌شوند ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در محیط‌هایی که تعداد زیادی از افراد و یا تردد بالای افراد صورت می‌گیرد، ممکن است نیاز به تنظیم حساسیت دستگاه باشد تا جلوی وقفه‌های زیادی در تردد افراد گرفته شود.بنابراین، تنظیمات حساسیت دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب با توجه به نوع محیط و نیاز کاربر مورد تنظیم قرار می‌گیرند.

 

آیا تنظیم حساسیت دستگاه‌ها برای جلوگیری از شناسایی فلزاتی که در بدن افراد قرار دارند نیز امکان‌پذیر است؟

 

بله، برخی از مدل‌های گیت بازرسی فلزیاب دارای قابلیت تنظیم حساسیت هستند تا از شناسایی فلزاتی که در بدن افراد قرار دارند جلوگیری شود. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه را به گونه‌ای تنظیم کنند که فقط فلزات بزرگتر از یک حد مشخص شناسایی شوند و فلزات کوچکتر مانند جواهرات، سکه‌های کوچک و غیره که ممکن است در بدن افراد قرار داشته باشند، تشخیص داده نشوند.به علاوه، برخی از دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب دارای ویژگی‌هایی مانند فیلترینگ صوتی هستند که به کاهش صدای هشدارها و جلوگیری از ایجاد ناخواسته آنها کمک می‌کنند.
بنابراین، با تنظیم مناسب حساسیت دستگاه و استفاده از ویژگی‌های موجود در آن، می‌توان جلوی شناسایی فلزاتی که در بدن افراد قرار دارند را گرفت.

 

دستگاه بازرسی

 

آیا گیت بازرسی فلزیاب قابل حمل می باشند؟

 

بله، برخی از مدل‌های گیت بازرسی فلزیاب قابل حمل هستند و می‌توانند به راحتی جابجا شوند. این گیت‌ها معمولاً دارای قابلیت تاشو و جمع شدن هستند و به دلیل وزن سبک و اندازه کوچکشان، به راحتی قابل حمل هستند.
بنابراین، این دستگاه‌ها می‌توانند برای بررسی و کنترل تردد فردی در محیط‌های مختلفی مانند جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و غیره استفاده شوند. همچنین، برای افرادی که به دلیل نیاز به حرکت مکرر باید به محیط‌هایی باشند که نیاز به کنترل تردد دارند، استفاده از این دستگاه‌ها مناسب خواهد بود.

 

آیا دستگاه‌های گیت بازرسی فلزیاب برای استفاده در فضای باز نیز قابل استفاده هستند؟

 

بله، برخی از مدل‌های دستگاه کنترل تردد فلزیاب برای استفاده در فضای باز نیز طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای محافظ ضدآب و ضدگرد و غبار هستند و می‌توانند در شرایط آب و هوایی مختلف و در فضاهای باز مانند ورزشگاه‌ها، پارک‌ها و غیره استفاده شوند.
بنابراین، با توجه به ویژگی‌هایی که در برخی از مدل‌های دستگاه گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب وجود دارد، می‌توان این دستگاه‌ها را به عنوان یک ابزار امنیتی و کنترل تردد در فضاهای باز نیز استفاده کرد.

 

قیمت دستگاه‌های گیت بازرسی فلزیاب

 

قیمت دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب معمولاً به شدت متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله اندازه و نوع دستگاه، دقت و حساسیت آن، نوع و تعداد حسگرها، و سایر ویژگی‌های فنی آن بستگی دارد. همچنین، شرکت‌های مختلفی در بازار دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب فعالیت می‌کنند که باعث متغیر بودن قیمت‌ها می‌شود.
در هر صورت، برای دستگاه‌های ساده تر و با کارایی محدود، قیمت‌ها حدود 900 دلار تا ۱۰۰۰ دلار و برای دستگاه‌های پیشرفته تر و با کارایی بیشتر، قیمت‌ها حدود ۲۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار و بیشتر نیز ممکن است. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها تنها به عنوان متوسط قیمت‌ها ارائه شده اند و قیمت دقیق هر دستگاه به صورت جداگانه و با توجه به ویژگی‌های آن مشخص می‌شود.

 

برای  اطلاع از قیمت و خرید دستگاه‌های گیت بازرسی فلزیاب می توانید از لینک زیر  در دیجی کالا اقدام نماید:

دستگاه بازرسی تردد آریوتک مدل RU933

 

در بازار دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب، شرکت‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  1. ZKTECO
  2. Dahua Technology
  3. Hikvision
  4. CEIA
  5. Garrett Metal Detectors
  6. Fisher Research Labs
  7. Minelab
  8. Nuctech
  9. Securina Detection System
  10. Rapiscan Systems

لازم به ذکر است که این فهرست تنها شامل برخی از شرکت‌هایی است که در بازار دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه تبلیغاتی مربوط به این شرکت‌ها نیست. همچنین، توصیه می‌شود که در صورت نیاز به دستگاه‌های گیت بازرسی کنترل تردد فلزیاب، در مورد ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف دستگاه‌ها، با چندین شرکت مختلف تماس گرفته و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

دستگاه بازرسی تردد آریوتک

 

آیا گیت کنترل تردد فلزیاب در مقایسه با دیگر راهکارهای امنیتی مزایای خاصی دارد؟

 

گیت کنترل تردد فلزیاب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، برای جلوگیری از تهدیدات امنیتی و جرائمی که ممکن است با استفاده از اسلحه یا ابزار فلزی انجام شوند، مزایای خاصی دارد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:
۱. تشخیص دقیق:گیت کنترل تردد فلزیاب، قادر است به صورت دقیق و با حساسیت بالا به تشخیص انواع فلزات از جمله سلاح‌های فلزی، کلیدهای فلزی، سکه‌ها، تلفن‌های همراه، و ... بپردازد.
۲. سرعت بالا:گیت کنترل تردد فلزیاب به دلیل قابلیت تشخیص سریع و دقیق، توانایی عبور سریع و بدون توقف افراد را دارد و از این رو مناسب برای کاربردهایی مانند کنسرت‌ها، فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و ... است.
۳. آسان برای استفاده:گیت کنترل تردد فلزیاب بسیار آسان در استفاده است و نیازی به آموزش خاصی برای استفاده از آن نیست. برای عبور از گیت کافی است فردی که می‌خواهد عبور کند، تمام اشیاء فلزی را از خود خارج کند و سپس از گیت عبور کند.
۴. ارزان در تعمیر و نگهداری:گیت کنترل تردد فلزیاب نسبت به دیگر راهکارهای امنیتی و نظارتی، هزینه تعمیر و نگهداری کمتری دارد، به دلیل سادگی و عدم وجود بخش‌های پیچیده و مستلزم تعمیرات گران قیمت.
به طور کلی، گیت کنترل تردد فلزیاب یکی از راهکارهای امنیتی پرکاربرد و موثر در جلوگیری از ورود اشیاء فلزی غیرمجاز به محل‌هایی مانند فرودگاه‌ها، کنسرت‌ها، ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، و ... است.

 

برای اطلاع از مشخصات گیت بازرسی فلزیاب 33 زون آریوتک و مشاوره خرید می توانید از لینک زیر استفاده نماید:

گیت بازرسی فلزیاب آریوتک RU933

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک