ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

نمایش تصویر در مد وضوح بیشتر (SEN) و (HI-CAT) در دستگاه های X-RAY بازرسی

نمایش تصویر در مد وضوح بیشتر (SEN) و (HI-CAT) در دستگاه های X-RAY بازرسی

 

نمایش تصویر در مد وضوح بیشتر Super-Enhancement (SEN) در دستگاه های X-RAY بازرسی

 

در دستگاه های X-RAY بازرسی، استفاده از مد وضوح بیشتر (SEN)Super-Enhancement می تواند به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را بهبود بخشیده و جزئیات بیشتری را نمایش دهد. با انتخاب این مد نمایش، تمامی مدهای نمایش تصویر بهبود یافته و رزولوشن تصویر با بیشترین جزئیات قابل نمایش خواهد بود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مد (SEN) این است که مواد با میزان جذب پایین، که شامل رنگهای روشن تر تصویر هستند، به خوبی در تصویر نمایان می شوند. به عبارت دیگر، موادی که میزان جذب بالایی دارند و بخش های تیره تر تصویر را تشکیل می دهند، در این مد نمایش به صورت واضح و روشن قابل مشاهده هستند.

استفاده از مد (SEN) در دستگاه های X-RAY بازرسی، تشخیص مواد پلاستیکی، مواد منفجره و دارو را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. با این مد نمایش، تصویر به طور واضح و با جزئیات بیشتری نمایش داده می شود، که این امر در تشخیص و شناسایی مواد ممنوعه و خطرناک بسیار مفید است.

همچنین، از طریق استفاده از مد (SEN)، موادی با چگالی پایین حتی در صورت قرار گرفتن در پشت اشیا فلزی به سهولت قابل تشخیص خواهند بود. این ویژگی به ویژه برای صنایعی که نیاز به تشخیص مواد با چگالی پایین دارند، بسیار حائز اهمیت است.

به طور کلی، استفاده از مد وضوح بیشتر Super-Enhancement (SEN) در دستگاه های X-RAY بازرسی، باعث بهبود کیفیت تصویر، نمایش جزئیات بیشتر و بهبود تشخیص مواد پلاستیکی، مواد منفجره و دارو می شود. همچنین، تشخیص مواد با چگالی پایین نیز به سهولت امکان پذیر خواهد بود. استفاده از این مد نمایش، بهبود عملکرد دستگاه های X-RAY بازرسی را بهبود می بخشد و عملیات بازرسی و امنیت را بهبود می بخشد..

 

نمایش تصویر در مد وضوح بیشتر Super-Enhancement (SEN) در دستگاه های X-RAY بازرسی

نمایش تصاویر رنگی در سیستم HI-CAT  در دستگاه های ایکس ری بازرسی

 

در دستگاه های ایکس ری بازرسی، استفاده از تصاویر رنگی در سیستم HI-CAT برای تشخیص و نمایش اشیا و اجسام با دقت و وضوح بالا، امری حیاتی است. این سیستم به وسیله یک فناوری پیشرفته، بر اساس میزان جذب رنگ اشیا، تصاویر رنگی را نمایش می‌دهد که با استفاده از عدد اتمی موثر و نوع مواد ارتباطی ندارد.

از آنجایی که چشم انسان تفاوت ها در رنگ ها را بیشتر از تفاوت ها در شدت رنگ ها تشخیص می‌دهد، ساختار اجسام در این حالت نمایش، با وضوح بیشتری نمایش داده می‌شود. با استفاده از تکنولوژیHI-CAT، تصاویر رنگی با دقت بالا و با جزئیات بیشتر نمایش داده می‌شوند که این امر به بازرسان امکان می‌دهد تا جزئیات مهم و مورد نیاز را به راحتی تشخیص دهند.

 

نمایش تصاویر رنگی در سیستم HI-CAT  در دستگاه های ایکس ری بازرسی

 

نمایش تصاویر سیاه و سفید در سیستم HI-CAT در دستگاه های ایکس ری بازرسی

 

علاوه بر تصاویر رنگی، سیستمHI-CATقادر است تصاویر سیاه و سفید را نیز نمایش دهد. اما تصاویر سیاه و سفید در این حالت با تصاویر سیاه و سفید معمولی که در نمایشگرهای سیاه و سفید معمولی قابل مشاهده هستند، تفاوت‌هایی دارند.

در مدHI-CAT، تصاویر سیاه و سفید تفاوت های جدیدی را به ما نشان می‌دهد. به عنوان مثال، اجسامی که دارای میزان جذب بالایی هستند، به رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا بازرسان بتوانند به راحتی اجسامی را که جذب بالایی دارند ردیابی کنند و در صورت نیاز، توجه خاصی به آنها داشته باشند.

استفاده از سیستمHI-CATدر دستگاه های ایکس ری بازرسی، به بازرسان امکان می‌دهد تا با دقت و سرعت بیشتری اجسام و اشیا را بررسی کنند. با توجه به نمایش تصاویر با وضوح بالا و تفاوت های رنگی مشخص، این سیستم می‌تواند در شناسایی و تشخیص اشیا و مواد مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

در نتیجه، استفاده از سیستم HI-CAT در دستگاه های ایکس ری بازرسی، به بازرسان امکان می‌دهد تا با دقت و اعتماد بیشتری به بررسی و تشخیص اشیا و مواد بپردازند. این سیستم با توجه به نمایش تصاویر رنگی و سیاه و سفید با وضوح بالا، ابزاری قدرتمند برای افزایش کارایی و دقت در بازرسی های ایکس ری است.

 

نمایش تصاویر سیاه و سفید در سیستم HI-CAT در دستگاه های ایکس ری بازرسی

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک