ایکسری و سیستم های بازرسی آریوتک

راهـــــکار دانــــــش بنیــــــان امنیــــــــت

02144716504  -  info@xrayariotek.ir

نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نمایشگاه کار دانشگاه تهران دوشنبه اول خرداد ماه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در محل برگزاری نماز جمعه این دانشگاه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های کاری در ایران است و هدف اصلی آن، معرفی شرکت‌ها و موسسات مختلف به دانشجویان و جویای کار است. به همین دلیل، شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت‌های نرم‌افزاری و فناوری، اغلب در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تا فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به دانشجویان و علاقمندان فراهم کنند.

این نمایشگاه بزرگترین فرصتی است که برای معرفی شرکت‌ها و موسسات مختلف به دانشجویان و جویای کار در ایران فراهم شده است. با حضور در این نمایشگاه، شرکت رایان رشد افزار برای معرفی محصولات و خدمات خود به دانشجویان و علاقمندان فرصتی را به دست خواهد آورد.

 

 

در این نمایشگاه علاوه ارایه فرصتهای شغلی و کارآموزی به کارجویان ،کارگاههای آموزشی متنوعی با رویکرد آماده سازی کارجویان برای ورود به بازار کار و نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمانهای دولتی ،دانشگاه و صنعت در خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارایه راهکارهای اجرایی برگزار می گردد.

 

 

 

 

شرکت رایان رشد افزار در نمایشگاه کار با هدف جذب دانشجویان نخبه و به کارگیری نیروهای متخصص برا همکاری حاضر بود و بخشی در توان مهندسی خود را به نمایش گذاشت.

 

 

 

شرکت رایان رشد -نمایشگاه کار دانشگاه تهران

نمایشگاه کار دانشگاه تهران- شرکت رایان رشد

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۲۱-44716504

شماره تماس آریوتک برای مشاوره در مورد ایکسری

محصولات آریوتک